LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

  • masa pelepasan:2024-04-08 15:58:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:391
  • Penerangan pantas:

    Liege,Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percayaAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengang

Kandungan artikel

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka tekanan valve overflow rendah, penapis penghisap minyak diblokir pompa minyak kosong aras minyak terlalu rendah, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

LiegeAdakah tindakan penyelamatan telah ditetapkan. If any problems are found during use, they should be maintained and repaired in a timely manner. If they cannot be maintained and repaired by the manufacturer themselves the quality of the boarding bridge can be stable and long-lasting. Jika tidak, jika pemeliharaan dan perbaikan tidak dikendalikan untuk masa yang lama, kerosakan atau bahkan kemalangan mungkin berlaku sebagai akibatnya.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

KagoshimaDari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan,LiegeTekanan hidraulik paksi boarding tetap, dan ban tekanan tinggi.


LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia



Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

The key content above is for everyone to share the necessity analysis of regular maintenance of mobile boarding bridges. I hope everyone can attach great importance to it and not overlook it.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Nilai tinggiAnda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Semasa pembangunan,LiegeJembatan penerbangan tetap hidraulik, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu,LiegeJembatan pengangkutan gudang, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Kefleksibiliti merujuk sama ada operasi jembatan naik hidraulik berguna untuk tahap operasi berikutnya. Kebanyakan perusahaan kekurangan analisis sistemik dalam hal ini, sering mengabaikan isu pembuatan semasa memuatkan, dan tidak mempertimbangkan kesehatan keluar selepas penyimpanan, yang menyebabkan sambungan yang tidak baik antara tahap dan keefektivitas eksekutif rendah. Kerana kekurangan pengurusan yang efektif, peralatan mekanik tidak dapat digunakan secara efektif, dan kerja fizikal berlebihan sukar untuk dikendalikan


LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia



Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Seluruh julat produkSekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Peralatan ini mengadopsi kuasa hidraulik manual tanpa perlukan untuk disambung ke sumber kuasa, dan boleh dimuatkan dengan selamat dan cepat dan dimuatkan oleh hanya satu orang. Lagipun, ia boleh mengurangi jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi operasi muatan dan membuang, mempercepat sirkulasi bahan, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

LiegeKefleksibiliti merujuk sama ada operasi jembatan naik hidraulik berguna untuk tahap operasi berikutnya. Kebanyakan perusahaan kekurangan analisis sistemik dalam hal ini, sering mengabaikan isu pembuatan semasa memuatkan, dan tidak mempertimbangkan kesehatan keluar selepas penyimpanan, yang menyebabkan sambungan yang tidak baik antara tahap dan keefektivitas eksekutif rendah. Kerana kekurangan pengurusan yang efektif, peralatan mekanik tidak dapat digunakan secara efektif, dan kerja fizikal berlebihan sukar untuk dikendalikan

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan

LiegeMaklumat produk lain
  • MinsterJembatan boarding platformCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

    MinsterJembatan boarding platformCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

  • CesenaJembatan naik bimbit ForkliftSpesifikasi pemeriksaan

    CesenaJembatan naik bimbit ForkliftSpesifikasi pemeriksaan

  • CesenaPlatform mengangkat tali aluminumBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian d

    CesenaPlatform mengangkat tali aluminumBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian d

  • CesenaMesin pembukaan hidraulik besarApa kesannya?

    CesenaMesin pembukaan hidraulik besarApa kesannya?

  • UngaranPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanNilai menggunakan standard

    UngaranPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkanNilai menggunakan standard

  • MarseillesPenangkatan hidraulik platformApakah faedah penyelenggaraan kimia

    MarseillesPenangkatan hidraulik platformApakah faedah penyelenggaraan kimia

  • MarseillesJembatan boarding tetapBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

    MarseillesJembatan boarding tetapBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

  • TorinoJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi penyimpanan

    TorinoJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi penyimpanan

  • segera:Peringatan: Maklumat LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia memberi anda LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia oleh syarikat kami, perkhidmatan LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia. LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LiegeJambatan naik selesaiCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!